Matilda - ÄNTLIGEN LOV!

2013-12-20 @ 23:38:00
~ Matilda
Nu är det äntligen lov. Så skönt! Det känns att det verkligen behövs också. Så trött på allt som har med skolan att göra för tillfället. Har haft ganska mycket nu innan betygen satts. Fast måste erkänna att jag kommer att sakna alla lite. Docka är det ju bara två veckor kvar tills vi se igen och några kommer man ju träffa under lovet. Så jag överlever nog. Imorgon ska jag inte göra så mycket mer än att bara ta det lugnt. Eventuellt kanske vi skulle åka in till stan, vi får se. Granen ska i alla fall kläs. Inte långt kvar nu tills det är julafton. Vart försvann tiden? Tur att jag i alla fall han köpa de sista julklapparna i dag. Så det är i alla fall gjort. Hittade också två tröjor till mig. Vi var inte ensamma i stan, verkade som att alla slutade tidigt idag, då jag kom in runt ett någon gång. Förövrigt vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om. Men tänkte i alla fall göra ett sista försök att få igång bloggen på "riktigt" så om det inte fungerar kommer jag att lägga det på hyllan ett tag. Inte kul när det kommer in ett inlägg hit och dit. Så vi får se.
 
 
 
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback