Matilda - Helgen

2013-12-22 @ 23:13:00
~ Matilda
Sjukt fort har den här helgen gått. Har hunnit med lite av varje både varit i stallet och jul-fixat. I lördags gjorde jag inte så värst mycket. Följde med min lillasyster till stallet. Jag gick med när hon red. Vilket var väldigt mysigt. Länge sen jag var nere i stallet känns det som. Städade också rummet så att det bli julfint.
 
Idag åkte jag till stan och kollade lite med mamma. När vi kom hem bakade vi pepparkakor och klädde julgranen. Skulle även ha gjort knäck fast när jag väl kom dit, så orkade jag inte pyssla med sådant mer. Så det kanske blir något att göra i morgon. Inte alls långt kvar till julafton nu bara två dagar kvar. Hur fort har det gått liksom. Kändes som att det nyss var oktober ju, nae nu överdrev jag rätt mycket men det har i vilket fall gått väldigt fort. Nu tänkte jag läsa några bloggar och titta på en film innan jag går och lägger mig.
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback