Matilda - Lång dag

2013-11-28 @ 20:58:23
~ Matilda
Som rubriken lyder känns det som att det har varit en riktigt lång dag. Har hunnit med allt och ingenting ungefär. Just nu sitter jag och kollar på i huvudet på Gunde Svan. Tycker att det är häftigt att se och höra hur målinriktade och medvetna de är. Även att de vet precis hur det ska göra för att bli bäst. Det man måste veta och vara för att bli bäst, i vad det än gäller. Utan vilja och mål kommer man inte så långt. 
 
Ska läsa lite till på en läxa innan jag går och lägger mig. Skönt att det är fredag i morgon. Det är behövligt!
 
 
 

Postat av: emelie

tips! Ikväll utser jag veckans blogg! Var gärna med du också:)

2013-12-01 @ 20:29:50
URL: http://emeliestarrin.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback