Matilda - Pluggar

2013-11-05 @ 22:25:36
~ Matilda
Pluggar historia som en galning.. Har prov om första världskriget i morgon. Känns faktist som att det kommer att gå bra. Vilket borde vara ett rätt gott tecken då, jag ofta tror att det kommer att gå dåligt. Även fast det oftast inte gör det. Det är rätt mycket i skoan nu mycket prov som man ska plugga till och så. Har NO prov på fredag samt två prov nästa vecka och ytligare ett veckan efter det. Märks att det snart ska sättas betyg.
 
I övrig händer det väll inte så mycket. Nej nu ska jag väll fortsätta att läsa en stund till innan jag går och läger mig.
 
Bild från terräng träningen för Björn 2012 men världens finaste Chico!

Postat av: TeamWR

Var gärna med i vår fototävling på bloggen!
Vi har ett nytt tema varje månad, i slutet av månaden lottar vi vilken bild som vinner och den vinner en länk! :)
teamwr.blogg.se/2013/november/fototavling.html#comment

2013-11-09 @ 22:11:38
URL: http://teamwr.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback