Victoria - Hiss och Diss

2013-09-13 @ 07:30:00
~ Hiss och Diss

Tänkte passa på att hissa och dissa lite på morgonkvisten. Känns som ett bra sätt att starta en dag på eller vad säger ni?

 

 

Dagens hiss:

Dagens hiss går till blogg inspo av olika typer. Jag känner mig super inspirerad att blogga och skriver och nya idéer ploppar ständigt upp vilket är väldigt kul faktiskt. Förhoppningsvis märks det och smittas av lite på er. Finns det något mer inspirerande än människor som verkligen bubblar av iver att få sätta igång med något? Jag ska försöka att skriva så mycket som möjligt nu när inspirationen är på topp så kanske det finns några färdiga inlägg i utkastet att leverera den dagen bloggtorkan slår till!

Dagens diss:

Dagens diss går till ask.com. Fast egentligen är det inte själva sidan jag vill dissa utan de som använder den. De som – anonymt såklart – kränker andra och skriver den ena elakheten efter den andra utan att rakryggat stå och ta konsekvenserna. Det är så fegt och så vidrigt att jag blir mörkrädd och ärligt talat börjat undra var en del av mänskligheten är på väg. Det ser i alla fall inte ut som deras kompass pekar åt rätt håll.

 

Håller ni med mig? Varför/Varför inte?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback