Victoria - Klubbmästerskap imorgon

2013-09-21 @ 21:50:25
~ Tävling

Tidigare idag var jag hos min tränare för att hjälpa med förberedelserna inför fälttävlans-KM som går av stapeln imorgon. Jag ska även vara med och själv rida vilket kommer bli himla kul förstås. Är anmäld till 70-klassen vilket betyder att vi rider debutant fälttävlansprogrammet 2011, 70 - 75 centimeter hoppning och 70 terräng. Som en riktig tävling egentligen.

Dressyren är dock inte min och Silvers starka sida så jag väntar mig inte några superprocent direkt. Jag vill egentligen bara gå in och göra min grej samt ha det väldigt roligt – vilket jag med största sannolikhet kommer ha. Det var ett tag sedan jag sist tävlade fälttävlan – även om detta inte är en tävling i den bemärkelsen så får det räknas som det nu – så förhoppningsvis har utvecklingen gått framåt. Det lär vi få veta och se imorgon.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback