Victoria - The land of daydreams

2013-09-19 @ 12:00:00
~ Victoria
 
Drömmer, det gör vi alla eller hur? Någon drömmer om att bli astronaut, någon annan drömmer om han med stort H medan den tredje drömmer om att någon gång slippa leva i rädsla. Det finns inga begränsningar på vad du kan drömma om.
 
Själv drömmer jag om honom - ja med stora bokstäver. Vi har aldrig träffats eller ens varit nära att göra det. Det är en klen tröst att vi i alla fall bor i samma världsdel. Ärligt talat vet jag inte mycket mer om honom än det internet kan bjuda samt den bild jag av honom i min egen fantasi målat upp. Allt är dagdrömmar - sådana som aldrig lär bli sanna. Men vad vet jag? Att oddsen är svaga är en självklarhet men att ingenting är omöjligt... - verkligen inte.
 
 
Vad drömmer ni om?
 

Postat av: Fanny

Blir aldrig trött på att läsa eran blogg! Älskar den!
Men snälla kan ni uppdatera lite bättre? :)

2013-09-20 @ 20:41:29
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback